Reparaties
Gaat er iets kapot in huis? Dan zijn er 2 mogelijkheden om een reparatie aan te vragen:
- Niet-spoedgevallen: regel het zelf. Ga naar Reparatie aanvragen | Mijn Woonvizier om uw reparatie direct aan te vragen. Maak een account aan of log in op uw persoonlijke pagina en regel het meteen.
- Op maandag t/m donderdag van 9.00 - 16.00 uur en op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur kunt u ons bellen om een reparatie aan te vragen. Het telefoonnummer van Woonvizier is (0162) 67 98 00. Buiten deze tijden zijn wij alleen voor spoedgevallen telefonisch bereikbaar.
Spoedgevallen
Heeft u op ma t/m do na 16.00 uur of op vrijdag na 12.00 uur of in het weekend een storing die direct verholpen moet worden en niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Dan spreken we van een spoedgeval en kunt u Woonvizier óók buiten kantooruren en in het weekend bereiken op ons telefoonnummer (0162) 67 98 00. Via het keuzemenu komt u vanzelf bij de juiste partij uit. Houd er wel rekening mee dat deze partijen in het weekend en op feestdagen vaak extra kosten in rekening brengen.
Voorbeelden van spoedgevallen:
- een breuk in de waterleiding, een gaslek of een elektrische storing;
- een storing aan uw verwarming (cv);
- glasschade als u via Woonvizier bent verzekerd;
- een verstopping buitenshuis (buitenriolering);
- een verstopping in huis als u een service abonnement hebt;
- u heeft zich buiten gesloten in de avonduren of in het weekend.
Service abonnement
Heeft u een service abonnement? Dan zijn sommige kosten van klein dagelijks onderhoud van uw woning voor rekening van Woonvizier. Zoals bijvoorbeeld een rioolverstopping. U betaalt hiervoor een kleine maandelijkse vergoeding. Heeft u geen service abonnement? Dan komen deze onderhoudskosten voor rekening van u als bewoner. In de folder We doen het samen: alles over onderhoud vindt u een overzicht welke onderhoudswerkzaamheden voor uw rekening zijn, welke voor rekening van Woonvizier en welke werkzaamheden onder het service abonnement vallen. Klik hier voor meer informatie over het service abonnement of om u direct aan te melden.
Onderhoudspartijen
Woonvizier werkt samen met bedrijven die bij u aan huis komen voor het uitvoeren van de reparatie of het onderhoud. Voor reparatieverzoeken belt u altijd naar Woonvizier. Bel dus niet rechtstreeks naar de betreffende onderhoudspartij.
Als u ons belt, krijgt u een keuzemenu te horen. Voor reparatieverzoeken toetst u een 1. Vervolgens kunt u een keuze maken uit onderstaande reparaties. Hieronder een overzicht van onze vaste onderhoudspartijen voor 2023.
Type onderhoud | Onderhoudspartij |
1. Centrale verwarming en mechanische ventilatie | Kemkens |
2. Warmtepomp (ook wel WKO) | Kropman (tot 01-05-2023 daarna Kemkens) |
3. Riool verstopping | Riooltech |
4. Glasbreuk | Martens Glas |
5. Storing automatische deur | Rombouts |
6. Lift storing | Skylift (Romboutsstraat Made: Schindler) |
7. Zonnepanelen | Wocozon |
8. Overig onderhoud | Aannemersbedrijf Rasenberg |
Voor het groot (planmatig) onderhoud aan uw woning hebben wij geen vaste onderhoudspartijen. Is er groot onderhoud gepland voor uw woning? Dan informeert de betreffende partij u per brief voordat de werkzaamheden beginnen. Begin van het jaar maken wij de planning van het betreffende jaar bekend. Klik hier voor een overzicht van het planmatig onderhoud van dit jaar.
Heeft u een brief ontvangen van een partij die u niet kent of staat er iemand voor de deur die aangeeft namens Woonvizier te komen en twijfelt u of dit wel zo is? Bel dan voor uw eigen veiligheid altijd even met Woonvizier op telefoonnummer (0162) 67 98 00.