Reparaties
Gaat er iets kapot in huis?
- Maak gebruik van het formulier Reparatie aanvragen om een reparatie aan te vragen of een onderhoudsklacht te melden. Dit geldt voor alle soorten reparaties en storingen, dus ook een storing van de CV-ketel, warmtepomp, elektrische boiler of lift.
- Is er sprake van spoed en kunt u niet wachten tot de eerst volgende werkdag? Bel dan altijd Woonvizier via (0162) 67 98 00. U krijgt dan een keuzemenu te horen. Als u de juiste keuze maakt, krijgt u vanzelf de partij aan de lijn die u verder kan helpen.
Wij willen benadrukken dat de contacten met onze partners altijd via Woonvizier verlopen. Via het telefonisch keuzemenu komt u vanzelf uit bij de juiste onderhoudspartij. Belt u zelf de onderhoudspartij op om bijvoorbeeld de ketel af te stellen? Dan kan het zomaar zijn dat de kosten voor u zijn.
Spoedgevallen
Is er iets kapot in huis en kan de reparatie niet wachten tot de eerst volgende werkdag? Dan spreken we van een spoedgeval. Bel bij spoedreparaties altijd (0162) 67 98 00. Ook buiten onze openingstijden. U komt dan via een keuzemenu uit bij de juiste partij die u direct verder kan helpen.
Voorbeelden van spoedgevallen:
- een breuk in de waterleiding, een gaslek of een elektrische storing;
- een storing aan uw verwarming (cv);
- glasschade als u via Woonvizier bent verzekerd;
- een verstopping buitenshuis (buitenriolering);
- een verstopping in huis als u een service abonnement hebt;
- u heeft zich buiten gesloten in de avonduren of in het weekend.
Service abonnement
Heeft u een service abonnement? Dan zijn sommige kosten van klein dagelijks onderhoud van uw woning voor rekening van Woonvizier. Zoals bijvoorbeeld een rioolverstopping. U betaalt hiervoor een kleine maandelijkse vergoeding. Heeft u geen service abonnement? Dan komen deze onderhoudskosten voor rekening van u als bewoner. In de folder We doen het samen: alles over onderhoud vindt u een overzicht welke onderhoudswerkzaamheden voor uw rekening zijn, welke voor rekening van Woonvizier en welke werkzaamheden onder het service abonnement vallen. Klik hier voor meer informatie over het service abonnement of om u direct aan te melden.
Onderhoudspartijen
Woonvizier werkt samen met bedrijven die bij u aan huis komen voor het uitvoeren van de reparatie of het onderhoud. Voor reparatieverzoeken belt u altijd naar Woonvizier. Bel dus niet rechtstreeks naar de betreffende onderhoudspartij.
Als u ons belt, krijgt u een keuzemenu te horen. Voor reparatieverzoeken toetst u een 1. Vervolgens kunt u een keuze maken uit onderstaande reparaties. Hieronder een overzicht van onze vaste onderhoudspartijen voor 2023.
Type onderhoud | Onderhoudspartij |
1. Centrale verwarming en mechanische ventilatie | Kemkens |
2. Warmtepomp (ook wel WKO) | Kemkens |
3. Riool verstopping | Riooltech |
4. Glasbreuk | Martens Glas |
5. Storing automatische deur | Rombouts |
6. Lift storing | Skylift (Romboutsstraat Made: Schindler) |
7. Zonnepanelen | Wocozon |
8. Overig onderhoud | Aannemersbedrijf Rasenberg |
Voor het groot (planmatig) onderhoud aan uw woning hebben wij geen vaste onderhoudspartijen. Is er groot onderhoud gepland voor uw woning? Dan informeert de betreffende partij u per brief voordat de werkzaamheden beginnen. Begin van het jaar maken wij de planning van het betreffende jaar bekend. Klik hier voor een overzicht van het planmatig onderhoud.
Heeft u een brief ontvangen van een partij die u niet kent of staat er iemand voor de deur die aangeeft namens Woonvizier te komen en twijfelt u of dit wel zo is? Bel dan voor uw eigen veiligheid altijd even met Woonvizier op telefoonnummer (0162) 67 98 00.
Vragen
Wilt u meer informatie over dit onderwerp of heeft u vragen? Kijk dan eerst eens bij de veel gestelde vragen. Of neem contact met ons op. Wij helpen u graag!