Reparaties
Gaat er iets kapot in huis?
- Vul dan het formulier reparatie aanvragen in om een reparatie aan te vragen of een onderhoudsklacht te melden. Dit geldt voor alle reparaties en storingen, dus ook een storing van de CV-ketel, warmtepomp, elektrische boiler of lift.
- Is er sprake van spoed en kunt u niet wachten tot de eerst volgende werkdag? Bel dan altijd Woonvizier via (0162) 67 98 00. Ook buiten onze openingstijden. U krijgt dan een keuzemenu te horen en u wordt doorverbonden met de partij die u verder kan helpen.
- Lees ook eens de folder 'We doen het samen, alles over onderhoud'. U vindt deze folder op de pagina Folders en brochures.
Wij willen benadrukken dat de contacten met partners en onderhoudspartijen altijd via Woonvizier verlopen. Via het telefonisch keuzemenu komt u vanzelf uit bij de juiste onderhoudspartij. Belt u zelf een onderhoudspartij op om bijvoorbeeld de ketel af te stellen? Dan zijn de kosten vaak voor u.
Spoedgevallen
Is er iets kapot in huis en kan de reparatie niet wachten tot de eerst volgende werkdag? Dan spreken we van een spoedgeval. Bel bij spoedreparaties altijd (0162) 67 98 00. Ook buiten onze openingstijden. U komt dan via een keuzemenu uit bij de juiste partij die u direct verder kan helpen.
Voorbeelden van spoedgevallen:
- een breuk in de waterleiding, een gaslek of een elektrische storing;
- een storing aan uw verwarming (cv);
- glasschade als u via Woonvizier bent verzekerd;
- een verstopping buitenshuis (buitenriolering);
- een verstopping in huis als u een service abonnement hebt;
- u heeft zich buiten gesloten in de avonduren of in het weekend.
Service abonnement
Heeft u een service abonnement? Dan zijn sommige kosten van klein dagelijks onderhoud van uw woning voor rekening van Woonvizier. Zoals bijvoorbeeld een rioolverstopping. U betaalt hiervoor een kleine maandelijkse vergoeding. Heeft u geen service abonnement? Dan komen deze onderhoudskosten voor rekening van u als bewoner. In de folder 'We doen het samen: alles over onderhoud' vindt u een overzicht welke onderhoudswerkzaamheden voor uw rekening zijn, welke voor rekening van Woonvizier en welke werkzaamheden onder het service abonnement vallen. U vindt deze folder op de pagina Folders en brochures. Klik hier voor meer informatie over het service abonnement of om u direct aan te melden.
Onderhoudspartijen
Woonvizier werkt samen met bedrijven die bij u aan huis komen voor het uitvoeren van de reparatie of het onderhoud. Klik hier voor een overzicht van deze partijen.
Heeft u een brief ontvangen van een partij die u niet kent of staat er iemand voor de deur die aangeeft namens Woonvizier te komen en twijfelt u of dit wel zo is? Bel dan voor uw eigen veiligheid altijd even met Woonvizier op telefoonnummer (0162) 67 98 00.
Vragen
Wilt u meer informatie over dit onderwerp of heeft u vragen? Lees dan eens de folder 'We doen het samen, alles over onderhoud'. U vindt deze folder op de pagina Folders en brochures. Of kijk bij de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!